شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط

کلیه شرایط و ضوابط وب سایت گل شقایق همسو با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و قانون تجارت الکترونیک است.از سوی دیگر کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران می باشد. شایان ذکر است، قوانین و مقررات مندرج، رویه‏‌ها و خدمات وب سایت گل­ شقایق در طول زمان قابل تغییر است که این تغییرات در همین صفحه به روز رسانی می­ گردد. فلذا مسئولیت مطالعه و آگاهی از این تغییرات بر عهده کاربر می باشد.

خواهشمندیم با هدف استفاده بهینه از خدمات قابل ارائه ی فروشگاه گل شقایق موارد زیر را با دقت مطالعه فرمایید:

شرایط و ضوابط عمومی

کاربران وب سایت گل شقایق می­توانند هر روز هفته و در هر ساعتی اقدام به ثبت سفارش کنند. پرسنل گل شقایق در طول ساعات کاری فروشگاه (از ساعت 9 صبح تا 9 شب) مبادرت به آماده سازی سفارشات شما عزیزان خواهند نمود.(روز 13 فروردین و روزعاشورا گل شقایق تعطیل می باشد)

ثبت تمام سفارشات به صورت اینترنتی است و همه ­ی سفارشات ثبت شده در وب سایت گل شقایق، همراه با شماره سفارش و فاکتور تایید خرید آن، به صورت پست الکترونیکی به کاربر ارسال می­گردد.

پرسنل گل شقایق همواره در تلاش و کوشش هستند تا نهایت دقت و ذوق بکار گرفته شود و محصول آماده ­شده برای ارسال و تحویل به دریافت کننده کاملاً مطابق با نمونه و مدل (تصویر) نمایش داده شده در وب­ سایت باشد، ولیکن با توجه به اینکه گل یک کالای طبیعی و زنده می باشد و با عنایت به فصلی بودن برخی از گلها (مانند نرگس، زنبق و…) و تامین و تدارک روزانه گل، ناگزیر ممکن است که از نظر شکل ظاهری و اندازه (غنچه و شکفته بودن گل­ها) و رنگ آن، با گل رویت شده در سایت متفاوت باشد،  لذا رنگ و نوع گل­ها با توجه به فصل و موجودی گل­ها و گیاهان در فروشگاه گل شقایق انتخاب می­ گردد، گل شقایق می کوشد تا گل­ های جایگزین به گونه­ ای انتخاب گردند تا با آرایش و تم اصلی نمونه گل (تصویر) مطابقت داشته باشند و محصول نهایی مشابه به تصویر گردد. با این حال، گل­ شقایق حق وجود اختلاف در کالای تحویلی به گیرنده، نسبت به نمونه (تصویر) نمایش داده شده در وب سایت این مجموعه را تا 20 درصد برای خود محفوظ می­دارد.

برای سفارشاتی که ارسال آنها از طریق گل شقایق بوده و شامل کارت هدیه نقدی ، سکه بانکی و یا طلا می باشند طبق قوانین بانکی، گل شقایق موظف است از دریافت کننده اهراز هویت کرده و سپس کالای مورد نظر تحویل ایشان گردد.

عکس از لحظه تحویل

گل شقایق در راستای انجام هرچه بهتر مسئولیت خود در قبال کاربران، درصورت درخواست شما عزیزان، از لحظه تحویل کالا به دریافت کننده عکس گرفته و اقدام به ارسال عکسهای گرفته شده پس از تحویل سفارش از طریق ایمیل و شبکه های مجازی می کند. اگر تا یک هفته عکسی دریافت نکردید ممکن است مشکل فنی رخ داده باشد. در این صورت حتما به info@goleshaghayegh.ir ایمیل زده ویا از طریق تماس با ما، ما را مطلع فرمایید.

اگر دریافت کننده کالا تمایلی به گرفتن عکس نداشته باشد طبیعتا عکسی برای شما ارسال نخواهد شد.

در مواقعی ممکن است امکان گرفتن عکس در هنگام تحویل کالا نباشد خصوصاً در مناسبتهای خاص مانند مراسم های عروسی، و ختم

روش تحویل

تحویل سفارش شما باتوجه به نوع کالا و محل تحویلی، توسط ماشین های مخصوص ارسال گل و یا آژانس به آدرس مورد نظر شما انجام خواهد شد. این گونه ارسال ها اغلب در همه روزهای هفته انجام می شوند.

کاربران باید در نظر داشته باشند که مسئولیت هرگونه مغایرت و نقص در اطلاعات به عهده­ ی سفارش­ دهنده است و فروشگاه گل شقایق هیچ­گونه مسئولیتی در قبال مغایرت و نقص اطلاعات و نشانی تحویل گیرنده بر عهده نخواهد داشت.

چگونگی تحویل

کلیه پرسنل گل شقایق همواره تمام تلاش خود را جهت ارائه بهترین کیفیت در زمان مقرر مبذول داشته و تحویل به موقع سفارشات در زمان درخواستی مشتریان را با حساسیت تمام دنبال می کنند. در تاریخ مقرر با دریافت کننده کالا تماس گرفته شده و هماهنگی لازم برای زمان تحویل صورت می گیرد. (درصورت درخواست سفارش دهنده در حین تماس تلفنی حالت سورپرایز بودن مرسوله حفظ خواهد شد). در مواردی که نیاز به تماس با تحویل گیرنده نباشد و یا فقط سفارش باید در محلی مستقر گردد(مانند پایه گل ترحیم، سبد گل تبریک و …) در این موارد سفارش شما به آدرس ارسال می شود و در صورتی که گیرندهخاصی مشخص نشده باشد سعی می شود به نگهبان و یا یک فرد مطمئن در آن محل تحویل گردد. اگر شماره تلفن اشتباه باشد و یا پاسخ داده نشود و آدرس نیز اشتباه باشد برای دریافت آدرس جدید با سفارش دهنده تماس گرفته شده که در این موارد هزینه ارسال مجدد باید پرداخت شود و مسولیت کاهش کیفیت گل بخاطر گذشت زمان بر عهده سفارش دهنده می باشد.

زمان تحویل

زمان تحویل بستگی به نوع سفارش شما و حضور گیرنده در محل دارد و چنانچه سفارش شما برای همان روز بوده باتوجه به نوع سفارش و موجودی گل در فروشگاه حداقل 3 ساعت بعد از سفارش گذاری تحویل می گردد (بطور مثال اگر ساعت 9:00 صبح 24/06/98 سفارش گذاری برای همان روزانجام شود سفارش شما از ساعت 12:00 صبح 24/06/98 از فروشگاه ارسال خواهد شد) و در صورتی که سفارش شما برای روزهای بعد انجام شود می توانید ساعت دقیق دریافت سفارش خود را انتخاب کنید (بطور مثال اگر ساعت 9:00 صبح 24/06/98 سفارش گذاری کرده برای دو روز بعد شما می توانید در 9:00 صبح 26/06/98 سفارش خود را دریافت نمایید)

سفارش شما در تاریخ مورد نظر بین ساعات 9 صبح تا 21 شب تحویل داده می شود. شما می توانید تاریخ تحویل را در صفحه تسویه حساب انتخاب کنید. امکان گارانتی کردن زمان تحویل وجود ندارد حتی اگر در توضیحات سفارش، ساعت نوشته شده باشد.

در صورت ضرورت و یا موقعیت فورس ماژور برای سفارش گذاری در ساعت و تاریخ خاص می توانید با واحد پشتیانی گل شقایق در صفحه تماس با ما تماس حاصل فرمایید. در صورت انتخاب اشتباه ساعت تحویل توسط کاربر و کمتر از 3 ساعت، گل شقایق حق تغییر ساعت تحویل را پس از هماهنگی­های لازم با سفارش­ دهنده برای خود محفوظ می­دارد.

روش های پرداخت

روشهای پرداخت شامل زرین پال، کارتهای عضو شتاب ایران و واریز به حساب بانکی می باشد.

چنانچه شکایت Dispute از بانک پرداخت کننده دریافت شود مبنی بر اینکه تراکنش را نمی شناسد و یا بدون اجازه دارنده کارت پرداخت انجام شده، در این مواقع گیرنده سفارش ملزم به عودت کالا و یا پرداخت هزینه کالای دریافت شده می باشد و متعاقبا اقدامات قانونی در این ضمینه صورت خواهد گرفت.

شرایط و ضوابط استرداد

گل شقایق در تلاش است تا ارسال و تحویل صحیح کلیه سفارشات ثبت شده با نهایت دقت و سرعت انجام گیرد، با این حال، چنانچه موجودی کالایی در فروشگاه گل شقایق به اتمام رسد، حتی پس از اقدام سفارش­ دهنده به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای گل شقایق محفوظ است و یا سفارش ­دهنده می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، کالای دیگری را جایگزین کند (در این صورت با سفارش دهنده هماهنگی های لازم انجام خواهد شد).

بازپرداخت به همان روشی انجام می شود که پرداخت صورت گرفته است. از زمانی که بازپرداخت از سمت گل شقایق انجام شود بین ۲ تا 4 روز کاری زمان لازم است تا پول در حساب شما واریز شود.

عودت، تعویض کالا و فسخ سفارش

کالاهایی که در شرایط و ضوابط آنها نوشته شده است امکان بازگشت دارند را شما می توانید عودت کنید. برای عودت شما باید حداکثر تا یک هفته پس از تحویل با واحد پشتیبانی در قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کرده و کالا را به آدرس ارائه شده مرجوع نمایید. هزینه و مسئولیت بازگشت کالا به عهده مشتری می باشد. کالای عودت شده باید استفاده نشده باشد و بسته بندی آن به همان گونه ای باشد که تحویل شده است. پس از دریافت کالا و اطمینان از صحت آن، بازپرداخت با کسر هزینه ارسال انجام می شود.

در صورتی که گل شقایق  به دلایلی که خارج از اراده فروشگاه می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

گل شقایق حق تغییر روند ثبت سفارش و یا به طور کلی متوقف کردن سفارش گیری را برای خود محفوظ می­دارد.

هرگونه نقص و یا عیب مشهود بایستی در لحظه تحویل سفارش به متصدی تحویل کالا اعلام و کالا مرجوع گردد.

شکایات

رضایت شما برای فروشگاه گل شقایق بسیار با اهمیت و ارزشمند می باشد. در صورت هر گونه نارضایتی از خدمات گل شقایق لطفاْ از قسمت تماس با ما با مسئول مربوطه تماس حاصل فرمایید. گل شقایق با جدیت هرچه بیشتر موارد مطروحه شما را بررسی کرده و شما را از نتایج آن مطلع خواهد نمود .

در صورتی که شکایت Dispute از بانک پرداخت کننده دریافت شود مبنی بر اینکه تراکنش را نمی شناسد و یا بدون اجازه دارنده کارت پرداخت انجام شده، در این مواقع گیرنده سفارش ملزم به عودت کالا و یا پرداخت هزینه کالای دریافت شده می باشد و متعاقبا اقدامات قانونی در این ضمینه صورت می گیرد.

کالاهایی که با نام و برند شرکتهای دیگر ارائه می شوند (خاک گلدان، کود، سم و ….) کیفیت و نوع سرویس آنها به عهده خود آن شرکت بوده و گل شقایق مسئولیتی در قبال نحوه ارایه سرویس و کیفیت کالای آن برند ندارد. در صورت مشاهده ارائه کیفیت پایین از سوی این برندها فروش آنها در گل شقایق متوقف خواهد شد.

شرایط و ضوابط لغو سفارش

سفارشات فقط تا ۱ روز کاری قبل از تاریخ ارسال امکان لغو کردن دارند به شرط آنکه اقدامی برای آماده کردن سفارش شما توسط گل شقایق انجام نشده باشد.

اگر کمتر از ۱ روز کاری تا تحویل سفارش شما زمان باقی باشد و درخواست لغو دارید در صورتی که همچنان اقدامی برای آماده کردن سفارش شما انجام نشده باشد کل مبلغ با کسر هزینه ارسال یا معادل آن بازپرداخت می شود.

برای سفارشات با تاریخ تحویل همان روز امکان لغو کردن فقط تا ۱ ساعت پس از ثبت سفارش وجود دارد به شرط آنکه اقدامی برای آماده سازی سفارش شما انجام نشده باشد.

تعهدات و حریم خصوصی

گل شقایق متعهد می باشد هیچ هزینه ای از گیرنده سفارش دریافت نکند.

تمامی اطلاعات شخصی شما بصورت امن نزد ما محفوظ است و این اطلاعات در اختیار هیچ شخص حقیقی و حقوقی قرار نخواهد گرفت.

گل شقایق متعهد می شود راهی امن برای ثبت سفارش و پرداخت شما فراهم سازد.

گل شقایق متعهد می شود سفارش شما را با کیفیت مطلوب و به موقع به دست عزیزان شما برساند.

گل شقایق متعهد می شود در صورتی که قادر به ارسال کالا نباشد نسبت به بازپرداخت هزینه پرداختی توسط مشتری اقدام نماید.

گل شقایق متعهد می شود نسبت به تمامی سفارشات مسئولیت پذیر بوده و نسبت به تماس ها و ایمیل های ارسال شده مشتریان گرامی پاسخگو باشد.

X